Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Καλαμαρια κοκκινιστα με κοφτο μακαρονακι και ουζο

Ένα φαγητό που λατρευω και το κάνω πάντα με φρέσκο θραψαλο η καλαμαρι πιασμενο στα νερά της Σάμου.Είσαι τυχερος αμα μενεις σε νησί και έχεις δικά  σου άτομα που ψαρευουν.



Υλικά

4 μεγάλα καλαμαρια καθαρισμενα και κομμενα
1 μεγάλο κρεμμυδι ψιλοκομμενο
1 σκελιδα σκόρδο
1 σφηνακι ουζο κατα προτίμηση Σαμιωτικο ( ε αμα δεν παινεψω το σπιτι μου...)
4 ντοματες ωριμες τριμμενες
1 φύλλο δαφνης
Λίγο  ψιλοκομμενο μαραθο η ανιθο
Λίγο  ψιλοκομμενο μαιντανο
1/2 κ.γλ. κανελλα
Αλάτι - Πιπέρι
Ελαιόλαδο

Προαιρετικά:  1 αστερισκο γλυκανισου

1/2 κιλό κοφτο μακαρονακι η κριθαρακι

Εκτέλεση

  1. Βαζω λίγο λάδι σε μία κατσαρολα και τσιγαριζω το κρεμμυδι και το σκόρδο.
  2. Αφού  τσιγαριστουν ριχνω το καλαμαρι αφου βέβαια πρώτα το έχω καθαρισει και το έχω κόψει σε μικρά κομμάτια.
  3. Το καλαμαρι θα βγάλει αρκετα υγρά που θα αφήσουμε να απορροφηθουν για να ριξουμε μετά το ουζο.
  4. Αφηνουμε να εξατμιστει το αλκοόλ και επειτα προσθετω τα μπαχαρικα,τον μαραθο,τον μαιντανο  και την ντομάτα. Ριχνω 2 ποτ.νερό και σε χαμηλη φωτιά τα αφηνω να βρασουν. Το νερό το ελεγχω πάντα.

  1. Οταν βρασει το καλαμαρι προσθετω και άλλο νερό.

  1. Μολις παρει βραση βαζω το ζυμαρικο της επιλογης μου. Το αφηνω σε χαμηλη φωτιά  και ανακατευω συνεχώς.
  2. Σερβιρω πάντα ζεστο.Προσεχω να μην εχει στεγνωσει το ζυμαρικο μου.

Καλη επιτυχία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τουρτα με γιαουρτι και ανανα

Θεικο... δεν εχω πολλα να πω . Δοκιμαστε την σε καποια εορτη κ θα με θυμηθειτε. (Φωτο προσεχως) Υλικά Παντεσπανι: 4 αβγά Πορτοκαλαδ...