Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Αρακας με γλυκοπατατα

Δεν τρωτε τις γλυκοπατατες; Ούτε εγώ τις ετρωγα. Πλέον όμως εχω βρει 2-3 φαγητά στα οποία μπορώ να τις συμπεριλαβω και να μην το πάρει είδηση κανείς.  Ένα από αυτά είναι ο αρακας.



Υλικά

1 κιλό αρακα κατεψυγμενο
2-3 γλυκοπατατες ΑΣΠΡΕΣ ( είναι  οι μόνες που έχουν μια πιο ήπια γευση)
1 μεγαλο κρεμμυδι ψιλοκομμενο
1 σκελιδα σκόρδο κομμενη σε λεπτές ροδελες
1 κοκκινη πιπερια
1 καροτο σε ροδελες
1/2 κουτί ψιλοκομμενο ντοματακι
1/2 κουτί σαλτσα- πασατα ντοματας
Λίγο ψιλοκομμενο μαιντανο και ανιθο
Ελαιολαδο
Αλάτι - Πιπέρι
1/2 κ.γλ. κανελλα
1/2 κ.γλ. ζάχαρη

Εκτέλεση


  1. Τσιγαριζω σε αρκετό λαδακι το κρεμμυδι, το σκόρδο, το καροτο  και την πιπερια. Μόλις ροδισουν προσθετω τις πατάτες.
  2. Αφου τσιγαριστουν καλά βάζω και τον αρακα. Τον αφηνω 1 λεπτό να τσιγαριστει και προσθετω όλα τα υπόλοιπα υλικά. 
  3. Βάζω 2 ποτ. νερό και το αφηνω να σιγοβρασει. Ελέγχω πάντα το νερό  μου αλλά προσεχω η τελική μορφή να μην είναι ζουμερη αλλά με σάλτσα.
Πραγματικά θέλω να το δοκιμασετε και να μου πείτε αν πλέον θα τρωτε έστω και έτσι γλυκοπατατες.

Καλή  επιτυχία! !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τουρτα με γιαουρτι και ανανα

Θεικο... δεν εχω πολλα να πω . Δοκιμαστε την σε καποια εορτη κ θα με θυμηθειτε. (Φωτο προσεχως) Υλικά Παντεσπανι: 4 αβγά Πορτοκαλαδ...